close



 
音樂播放


 
【中英歌詞】
Pretty woman, 
walking down the street
Pretty woman, 
the kind I'd like to meet
Pretty woman, 
I don't believe you…
You’re not the truth
No one could look as good as you
( Mercy! ) 

Pretty woman, 
won't you pardon me
Pretty woman, 
I couldn't help but see
Pretty woman, 
Oh you look lovely as can be
Are you lonely just like me
(la….)

Pretty woman, 
stop a while
Pretty woman, 
talk a while
Pretty woman, 
give your smile to me
Pretty woman, 
yeah yeah yeah
Pretty woman, 
look my way
Pretty woman, 
say you'll stay with me
Cause I need you, 
I’ll treat you right
Come with me baby, 
be mine tonight

Pretty woman, 
don't walk on by
Pretty woman, 
don't make me cry
Pretty woman, 
don't walk away…, 
ok!
If that's the way it must be, 
ok!

I guess I'll go on home, It's late
There’re be tomorrow night, 
but wait…
what do I see…
She's walking back to me
Yeah, she's walking back to me
Oh, oh, pretty woman!

秀滿清樹 翻譯 (Man Rules The World部落格版主)

漂亮的女人,
走在大街上
漂亮的女人,
我想認識的那一型
漂亮的女人,
我無法相信妳…
妳是那麼的不真實
妳漂亮得無人能敵
(上帝慈悲!)

漂亮的女人,
能打擾一下嗎? 
漂亮的女人,
我就是情不自禁的想看你
漂亮的女人,
你看上去真是可愛到了極點
你是否也像我一樣孤獨呢?
(la….)

漂亮的女人,
停下腳步吧
漂亮的女人,
和我談談吧
漂亮的女人,
對著我微笑吧
漂亮的女人,
yeah yeah yeah
漂亮的女人,
朝我這邊看看吧
漂亮的女人,
說你會和我在一起吧
因為我需要你,
我會好好對待你
跟著我來吧, 寶貝,
今晚屬於我吧

漂亮的女人,
不要匆匆走過
漂亮的女人,
不要讓我哭泣
漂亮的女人,
不要離開…, 
好吧! 
如果注定是如此, 
好吧! 

我想我該回家了,時間已晚
明天晚上還有機會呢
但是, 等一下…
我看見什麼了…
她朝我這邊走過來了
是的, 她朝我這邊走過來了
噢, 噢, 漂亮的女人!
arrow
arrow
    全站熱搜

    ZoraJhuang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()