close




 音樂播放

 

For the way you changed my plans
你改變了我的原定計劃
For being the perfect distraction

你是最完美的干擾

For the way you took the idea that i had
你拿走了我
of everything that i wanted to have
所有想要的想法
and made me see there was something missing

並讓我了解我還缺了某些東西


For the ending of my first begin

我第一個開頭的結尾

And For the rare and unexpected friend

我難得意外的朋友

For the way you're something that I'd never choose

你是某種我永不會選擇的事物

but at the same time, something i don't wanna lose

但在這同時
也是某種我不想放掉
and never wanna be without ever again

永遠不想再失去的某種事物


副歌 
You're the best thing I never knew I needed
你是我以為我不需要但是最棒的事物
when you appear i had no idea

當你出現時我沒料到

You're the best thing i never knew i needed

你會是我以為我不需要但是最棒的事物

so now it's so clear i need you here, always
現在我已明瞭我需要你 永遠


My accidental happily (ever after)

我意外的童話結局

The way you smile and how you comfort me (with your laughter)

你用你的笑容安慰我

I must admit you were not a part of my book

我必須承認你原先不在我的書本中

but now if you open it up and take a look

但現在如果你打開並閱讀這本書

you're the beginning and the end of every chapter

你就是每個章節的開頭與結尾


副歌 x1

Who knew that I could be

誰知道我竟然會

So unexpectedly undeniably happy

如此意外的無法否認的快樂

sitting with you right here, right here next to me

你就坐在我旁邊

Girl, you’re the best

女孩
你是最棒的

arrow
arrow
    全站熱搜

    ZoraJhuang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()