close


音樂播放


 
James Blunt「1973」

Simona
席夢娜
You're getting older 
青春不再眷顧妳
Your journey's been etched on your skin 
往昔印刻在妳的容顏


Simona 
席夢娜
Wish I had known that 
我真希望我能明白 
We seemed so strong 
曾經存在於我們之間的默契 
We've been there and gone 
我們匆匆而來,又轉身離去 ......


I will call you up everyday Saturday night 
我會在每週末晚上約妳 
And we both stayed out 'til the morning light 
足不出戶,直到天明 
And we sang, "Here we go again" 
我們一起唱着:“Here we go again” 
And though time goes by 
縱使青春不再 
I will always be 
In a club with you 
我也會一直在那間酒吧陪着妳 
In 1973 
在那個令人難忘的1973年 
Singing "Here we go again" 
吟唱著:“Here we go again”


Simona 
席夢娜
Wish I was sober 
我希望我能保持清醒 
So I could see clearly now 
才能看清現實的一切 
The rain has gone 
雨過天晴


Simona 
席夢娜 
I guess it's over 
我猜想一切已經结束了 
My memory plays our tune 
The same old song 
那首老歌一直在我的回憶中縈繞


And though time goes by 
縱使青春不再 
I will always be 
In a club with you 
我也會一直在那間酒吧陪着妳 
In 1973 
在那個令人難忘的1973年 
Singing "Here we go again" 
吟唱著:“Here we go again”
arrow
arrow
    全站熱搜

    ZoraJhuang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()